Usługi

Strona główna » Usługi

ATcomp Backup Solution

ATcomp Backup Solution to nasza propozycja skierowana w stronę firm, dla których bezpieczeństwo danych ma priorytetowe znaczenie. Zdajemy sobie sprawę, że wdrożenie tego rodzaju rozwiązań wiąże się z koniecznością nauki obsługi platformy sprzętowej i oprogramowania. Z tego powodu naszym klientom zapewniamy nie tylko profesjonalny montaż, ale też niezbędne szkolenia oraz szereg materiałów pomocniczych. Świadczymy również inne usługi zorientowane na pomoc kontrahentom. Ich spis znajdziesz obok.

Zdalna prezentacja

Podczas indywidualnej prezentacji z dedykowanym inżynierem będziesz mieć okazję poznać szczegółowo zalety naszego autorskiego systemu do backupu danych oraz zadać nurtujące Cię pytania. Zaprezentujemy Ci panel oraz funkcjonalności oprogramowania. Porozmawiamy o Twoich potrzebach.

Wdrożenie

Naszym klientom oferujemy kompleksową obsługę w zakresie wdrożenia systemu oraz pomocy technicznej do produktu. W ramach wdrożenia Nasi Technicy przygotowują system do pracy w środowisku Klienta oraz przeprowadzą szkolenia z obsługi systemu. Możemy przyjechać ze sprzętem na montaż lub przesłać sprzęt, a wdrożenie przeprowadzić zdalnie.

Szkolenie

Szkolenia składają się z części teoretycznej oraz części praktycznej, dzięki czemu przygotowują uczestnika do pracy z rozwiązaniem oraz wykorzystania pełni jego możliwości. Zdalne szkolenie indywidualne, w języku polskim daje możliwość rozmowy o konkretnym przypadku. Uczestnik nabywa umiejętność samodzielnego wdrożenia rozwiązania na dostępnych platformach, zarządzania z poziomu konsoli, poznania wszystkich funkcjonalności danego rozwiązania np. Acronis Active Protection jako dodatkowej warstwy ochrony przed ransomware.

Przegląd

Zdalny przegląd rozwiązania to gwarancja dobrego funkcjonowania systemu. Podczas spotkania on-line możesz skonsultować się z technikiem, z którym przeprowadzisz aktualizację oprogramowania i urządzenia, zoptymalizujesz wydajność systemu, sprawdzisz konfiguracje, zweryfikujesz ilość dostępnego miejsca. Coroczny przegląd gwarantuje podstawową pomoc techniczną na kolejny rok, a po przeglądzie otrzymasz pisemny protokół zawierający wnioski z wykonanego przeglądu oraz zalecenia dotyczące dalszej eksploatacji systemu.

Pomoc techniczna

Posiadamy własny zespół techniczny, który świadczy support w języku polskim. Nasz Serwis zapewnia pomoc techniczną dotyczącą kompletnego systemu backupu, pomagamy rozwiązywać problemy i odpowiadamy na ewentualne pytania dotyczące zarówno oprogramowania jak i oferowanego sprzętu Synology i Qnap.

Rozbudowa obecnego rozwiązania

Oferowane przez Nas rozwiązanie do backupu jest produktem „szytym na miarę” tzn., że jest możliwość jego dopasowania do wielkości / oczekiwań klienta. Ponadto rozwiązanie jest skalowalne – dzięki czemu w przypadku znacznej zmiany wymagań nie ma potrzeby wymiany wszystkich komponentów –  wystarczy rozbudowa systemu. Rozbudowa może polegać na dostawie nowych licencji, rozbudowie zasobów dyskowych lub jeżeli nastąpił znaczny wzrost firmy rozbudowie urządzeń o kolejne moduły.